Vi har nogle vigtige opdateringer, især hvis du bruger tablet-appen. Læs videre for at få løsningen og de seneste nyheder om SAGRO Time.
Tablet-app åbner ikke / lukker med det samme
Nogle kunder har oplevet, at tablet-appen lukker straks efter åbning, hvilket forhindrer dem i at bruge tabletten. Den hurtige løsning på dette er:
- Afinstaller appen.
- Geninstaller SAGRO Face via Google Play Butikken.
- Log ind med tablettens login-oplysninger.
Hvis du har brug for teknisk hjælp, så håndteres supporten fortsat af JyskIT. Ring til dem på telefon: +45 76 60 21 21, eller find hjælp til selvhjælp på sagrotime.dk
Ny vejledningsvideo: Sådan registrerer du fravær
Vi har lavet en ny vejledningsvideo, der viser, hvordan du hurtigt og nemt kan registrere fravær i SAGRO Time. Du kan se videoen her:
https://sagrotime.dk/vejledninger/
Hold dig opdateret om Driftsinformation her
Besøg vores nye side for driftsoplysninger om SAGRO Time. Tjek siden Driftsinformation for at holde dig opdateret om eventuelle problemer og løsninger.
Vi opfordrer dig til at holde dig opdateret via vores nye driftsinformationsside og benytte vejledningerne for at få mest muligt ud af SAGRO Time. Har du alligevel brug for hjælp, så er JyskIT klar til dit opkald.