Driftsinformation
Igangværende driftsforstyrrelser
Afsluttede driftsforstyrrelser
Ingen igangværende driftsforstyrrelser.
Oplever du alligevel et problem, så tjek under afsluttede driftsforstyrrelser, eller ring til support på +45 76 60 22 22
12-09-2025: Nogle oplever fortsat at tablet-appen logger ud
Problem: Hos nogle lukker tablet-appen stadig ved stempling, selv efter opdatering og geninstallation. Det sker som regel lige efter indtastning af PIN-kode eller brug af ansigtsgenkendelse.
Løsning: Geninstaller Sagro Face appen og log tabletten ind, så virker det igen.
10-09-2025: Tablet logger ud
Problem: En opdatering har fået nogle tablets til at logge ud af SAGRO Time. Problemet gælder kun SAGRO Time Classic. De fleste kan løse det ved nedenstående løsning, men vi undersøger fortsat særtilfælde hvor problemet fortsætter efter geninstallation.
Løsning: Geninstaller appen, SAGRO Face, og så virker det igen efter tablet-login. En anden løsning er at kontakte os for at blive opgraderet til det nye SAGRO Time i Bedrift.
05-09-2024: Få kunder kan opleve at tablet ikke længere viser medarbejdere.
Løsning: På tablet er der en ny funktion som giver mulighed for at skjule medarbejderne, så de kun kan søges frem med søgefunktion. Funktionen kan efter opdatering være slået til hos nogle kunder. For igen at få vist medarbejdere:
På tablet navigereres til Menu -> Tilpas Enhed -> Skærm -> Flueben i “Vis brugere på dashboard”
03-09-2024: Tablet vil ikke åbne SAGRO Face appen.
Løsning: Opdatering af tablet har løst problemet. Gå til Google Play butikken, søg efter “SAGRO Face” og tryk på opdater. I nogle tilfælde skal appen afinstalleres og installeres på ny.
03-09-2024: Tablet logger ud hele tiden
Løsning: Opdatering af tablet har løst problemet.