Få hjælp
Find vejledningsvideoer eller ring til vores support-team, som kan hjælpe dig med skærmdeling. Hvad end det er spørgsmål til brug eller fejl i systemet, kan vores tekniske team hjælpe dig videre.
Se vejledningsvideoer
Mangler du hjælp til hvordan man bruger SAGRO Time, så kan du finde svar på det meste i vores korte vejledningsvideoer.
Få hjælp af Bent Bedrift
Vores AI-chatbot, Bent Bedrift, hjælper dig døgnet rundt med trin-for-trin guides, svar på spørgsmål og hurtig hjælp videre.
Kontakt support
Har du stadig brug for hjælp? Udfyld formularen eller kontakt support på:
+45 7660 2222
Vi sidder klar til at hjælpe dig.
Ofte stillede spørgsmål
Få svar på det mest spurgte spørgsmål fra vores kunder.
Hvorfor er tidsregistrering nødvendigt?
Det er et lovkrav at alle arbejdsgivere skal sikre arbejdstidsregistrering af alle deres ansatte. Der er meget få undtagelser, som ikke gælder flertallet af ansatte, og endnu færre indenfor landbrug. Man er ikke undtaget fordi man er driftsleder, eller hvis den ansatte kun arbejder 2 timer i ugen. Man er heller ikke undtaget hvis man er på fast månedsløn.
Hvor kan jeg få hjælp?
Du finder korte og præcise videovejledninger, som nemt hjælper dig med hvordan du bruger SAGRO Time, samt telefonnummer til vores support-team på Hjælp-siden, som du finder i toppen af sagrotime.dk: 7660 2222
Er der bindingsperiode?
Nej, du kan opsige dit abonnement til udgangen af den måned vi modtager din opsigelse. Din konto lukkes ned umiddelbart efter modtagelsen af din opsigelse. Husk at hente alle tidsregistreringer ned fra SAGRO Time før din konto lukkes.
Hvordan kommer jeg i gang?
Du bestiller ved at udfylde bestillingsformularen, hvorefter vi opretter din konto. Når du er oprettet modtager du et velkomstbrev per e-mail, som bekræfter din bestilling og vejleder dig til at komme i gang nemt og hurtigt.
Hvor lang tid skal jeg gemme tidsregistreringer?
Der er et dokumentationskrav på 5 år efter udløbet af den periode som udgør grundlaget for den maksimale ugentlige arbejdstid – oftest 4 måneder. Så de fleste vil skulle gemme tidsregistreringer i 5 år og 4 måneder. Stopper en medarbejder hos dig, kan du inaktivere brugeren i SAGRO Time, og gemme tidsregistreringerne uden at skulle betale abonnement.
Hvad koster det at ringe til support?
Support er inkluderet i dit abonnement. Hos SAGRO Time synes vi det er vigtigt at du altid kan få hjælp. Vi har gjort vores bedste for at sikre en brugervenlig og intuitiv løsning, men har du alligevel behov for hjælp, så synes vi ikke det skal koste dig en timepris på 1000 kr for at få svar på dine spørgsmål.
Har du stadig spørgsmål?
Online opstartskursus - Videovejledninger
Hurtig start - SAGRO Time i Bedrift
Del 1: Kom godt i gang
Brugeradministration
Se, ret og tilføj tidsregistreringer
Mobil app
Tablet app
Lønkørsel
Del 2: Få mere ud af SAGRO Time i Bedrift
Ændringsanmodninger
Regler og indsigt
Flex Balance - Styr på ugentlig under- eller overtid.
Kontakt vores support-team
Vores support team sidder klar til at hjælpe dig. De kan kontaktes på +45 7660 2222 eller ved at udfylde formularen herunder.
Don’t speak Danish? You can still get help!
Need help in English? We’ve got you covered! On our English help page you’ll find FAQs and step-by-step videos in English.

