Support: 7660 2222

Få hjælp

Find vejledningsvideoer eller ring til vores support-team, som kan hjælpe dig med skærmdeling. Hvad end det er spørgsmål til brug eller fejl i systemet, kan vores tekniske team hjælpe dig videre.

Se vejledningsvideoer

Mangler du hjælp til hvordan man bruger SAGRO Time, så kan du finde svar på det meste i vores korte vejledningsvideoer.

Få hjælp af Bent Bedrift

Vores AI-chatbot, Bent Bedrift, hjælper dig døgnet rundt med trin-for-trin guides, svar på spørgsmål og hurtig hjælp videre.

Kontakt support

Har du stadig brug for hjælp? Udfyld formularen eller kontakt support på:
+45 7660 2222
Vi sidder klar til at hjælpe dig.

Ofte stillede spørgsmål

Få svar på det mest spurgte spørgsmål fra vores kunder.

Hvorfor er tidsregistrering nødvendigt?

Det er et lovkrav at alle arbejdsgivere skal sikre arbejdstidsregistrering af alle deres ansatte. Der er meget få undtagelser, som ikke gælder flertallet af ansatte, og endnu færre indenfor landbrug. Man er ikke undtaget fordi man er driftsleder, eller hvis den ansatte kun arbejder 2 timer i ugen. Man er heller ikke undtaget hvis man er på fast månedsløn.

Hvor kan jeg få hjælp?

Du finder korte og præcise videovejledninger, som nemt hjælper dig med hvordan du bruger SAGRO Time, samt telefonnummer til vores support-team på Hjælp-siden, som du finder i toppen af sagrotime.dk: 7660 2222

Er der bindingsperiode?

Nej, du kan opsige dit abonnement til udgangen af den måned vi modtager din opsigelse. Din konto lukkes ned umiddelbart efter modtagelsen af din opsigelse. Husk at hente alle tidsregistreringer ned fra SAGRO Time før din konto lukkes.

Hvordan kommer jeg i gang?

Du bestiller ved at udfylde bestillingsformularen, hvorefter vi opretter din konto. Når du er oprettet modtager du et velkomstbrev per e-mail, som bekræfter din bestilling og vejleder dig til at komme i gang nemt og hurtigt.

Hvor lang tid skal jeg gemme tidsregistreringer?

Der er et dokumentationskrav på 5 år efter udløbet af den periode som udgør grundlaget for den maksimale ugentlige arbejdstid – oftest 4 måneder. Så de fleste vil skulle gemme tidsregistreringer i 5 år og 4 måneder. Stopper en medarbejder hos dig, kan du inaktivere brugeren i SAGRO Time, og gemme tidsregistreringerne uden at skulle betale abonnement.

Hvad koster det at ringe til support?

Support er inkluderet i dit abonnement. Hos SAGRO Time synes vi det er vigtigt at du altid kan få hjælp. Vi har gjort vores bedste for at sikre en brugervenlig og intuitiv løsning, men har du alligevel behov for hjælp, så synes vi ikke det skal koste dig en timepris på 1000 kr for at få svar på dine spørgsmål.

Har du stadig spørgsmål?

Online opstartskursus - Videovejledninger

Hurtig start - SAGRO Time i Bedrift

Del 1: Kom godt i gang

Brugeradministration

Se, ret og tilføj tidsregistreringer

Mobil app

Tablet app

Lønkørsel

Del 2: Få mere ud af SAGRO Time i Bedrift

Ændringsanmodninger

Regler og indsigt

Flex Balance - Styr på ugentlig under- eller overtid.

Tablet App

Download på Play Store

Mobile App

Download på Play Store
Download på App Store

Kontakt vores support-team

Vores support team sidder klar til at hjælpe dig. De kan kontaktes på +45 7660 2222 eller ved at udfylde formularen herunder.

Don’t speak Danish? You can still get help!

Need help in English? We’ve got you covered! On our English help page you’ll find FAQs and step-by-step videos in English.

👋 Få hjælp – Chat med Bent